4 דברים שיהפכו את האתר שלכם למושלם

את רבים מאיתנו מעסיקה תמיד השאלה – "כיצד נוכל ליצור אתר שיוכל להניב הכנסות ורווחים?" כי המטרה שלנו בפתיחת האתר היא לקדם את מכירות העסק. אתרים קמים ונופלים כל הזמן ואתרים מסוימים הפכו למוצלחים בעיקר. אז מה הופך אותם לכאלה? איך הם הצליחו להגיע לאן שהגיעו?

במגזינים ובאתרי חדשות רבים אנחנו מתעדכנים מדי פעם על אתרים מוצלחים מבחינת אמות המידה של מבקרים חודשיים, כמות הרווחים שהוא גלגל מדי שנה וכו'.

אך על כל סיפור הצלחה, עומדים מאחוריו עשרות סיפורי אכזבה. עשרות אתרים ובעלי עסקים שתכננו את האתר שלהם בקפידה, שקדו והשקיעו לא מעט זמן ולבסוף? התוצאה לא הייתה שווה עבורם.

לא כתבתי את הפוסט הזה על מנת למכור חלומות. אין מתכון מוכח ואמיתי לאתר בנישה הספציפית שבחרתם.

יש לא מעט פרמטרים ודברים מסוימים שתלויים אך ורק בכם אם זה מבחינת תקציב, מוטיבציה ורעיון טוב שיוכל להזניק אתכם קדימה.

אבל ישנם שלבים בסיסיים שכמעט כל אתר נבנה על ידם. אישית? את הגרסה של האתר הזה בניתי בדילוג על שלב האפיון.

פשוט התקנתי וורדפרס, התקנתי את התבנית ויצאתי לדרך.

אמנם בזבזתי זמן יקר אבל כפי שתוכלו לראות, יצא לי די טוב לא? 😉

אז הנה לפניכם ארבעת השלבים הבסיסיים שכל אתר צריך על מנת להגיע ולבשר את הבשורה שלו לעולם:

 

1. אפיון האתר

האפיון הוא החלק הראשוני והחשוב ביותר בבניית אתר אינטרנט. האפיון נועד על מנת שכל אחד מהצדדים יבין את מה מצופה ממנו, וכיצד לפעול.

יש כמה סוגי אפיונים שנכתבים עבור בעלי מקצוע שונים, אך אם אתם בוני האתר של העסק ואתם יודעים פחות או יותר מה אתם רוצים, אין שום סיבה לא להתחיל.

 

על מנת להתחיל בבניית אתר אינטרנט יש לאפיין כל פרט ופרט שיהיה באתר. החל מכמות הדפים, פירוט התכנים שיהיה בכל אחד וכלה בסמל האייקון והלוגו שיופיע. הדברים האלה חשובים מאוד כדי לבנות אתר ולייעל אותו.

2. פיתוח ועיצוב

השלב הבא לאחר אפיון האתר הוא לגשת אל מתכנתים ומעצבים שאתם מכירים, בין אם זה ברשת ובין אם זה במציאות, ולהציע להם את העבודה שאתם רוצים. לאחר פנייה לאחד מבעלי המקצוע עם אפיון מפורט תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת ומלאה בזמן קצר יותר מכיוון שהפרטים ברורים עבור בעלי המקצוע. את המתכנתים או המעצבים ניתן להשיג כעסקים פרטיים או כעובדים בתוך חברה לבניית אתרים.

אם הדגש שלכם הוא על האיכות, אני ממליץ לכם לפנות לחברה. ואם הדגש הוא על מחיר זול, אמליץ לכם לפנות לאנשים פרטיים הנמצאים בפורומים, רשתות חברתיות וגלריות המפורסמות כמו Deviarnet ודומיו.

 

3. כתיבת תוכן ומאמרים

רוב האנשים כיום אינם מודעים לפוטנציאל הטמון במקצוע זה וחבל, מכיוון שהם מפספסים עולם שלם שרק מחכה להם מעבר לפינה. מקצוע כתיבת תוכן ומאמרים הינו מקצוע רחב היקף בעל לא מעט תת נושאים כאשר כל אחד מהם עוסק בתחום מסוים למטרה מסוימת.

הכתיבה שאני בYarticles מציע, היא כתיבה המתקדמת יותר בחווית המשתמש וכמובן בהתאמה לSEO, לקידום. כתיבה באופן הזה תוכל למנף את האתר שלכם באופן משמעותי במנועי החיפוש במילות מפתח אותן תרצו לקדם.

תוך כדי כך, מקצוע זה מלווה גם בכתיבה לצורך שכנוע, כתיבה לצורך ייצוג חברה או עסק ועד לכתיבת עבודות לסטודנטים, אותן תוכלו למצוא באתרים רבים.

 

4. קידום בגוגל

מלאכת קידום האתר בגוגל הינה מלאכה לא פשוטה הדורשת סבלנות, ידע וכמובן גם כסף. קידום אתרים מכליל בתוכו גם את מקצוע כתיבת תוכן ומאמרים שמהווה את האחוזים הגבוהים של המקצוע מכיוון שהמאמרים הם אלו שעושים את רוב העבודה.

כמובן שגם החלפות קישורים בין אתרים, וקישורים נכנסים עוזרים לקדם את האתר אך על מנת למנף את האתר גבוה יותר כדאי לרכוש כמות מאמרים גדולה שתבצע עבורכם את העבודה ויעידו על כך עשרות החברות המתמחות בקידום אתרים.

 

לסיכום, להוציא לעולם אתר זה לא תהליך פשוט הדורש לא מעט יזע, דם ודמעות אך עם התמדה ורצון טוב תוכלו להגיע למקומות גבוהים ולמנף את האתר שלכם לגובה.

 

חובה זה חובה..
איך אצור איתך קשר? 🙁

פוסטים אחרונים ששווה לקרוא

תגובות מפייסבוק