הסוד הגדול שעומד מאחורי שיווק דיגיטלי

 

בתחילת דרכי ככותב תוכן כתבתי בעיקר מאמרי קידום למקדמים או בעלים של אתרי אינטרנט שביקשו לקדם את האתר שלהם בעצמם. כפי שאתם בוודאי יודעים, יש ביקוש עצום לתחום כתיבת מאמרי קידום או "מאמרי SEO". אבל בסופו של דבר, אחרי כמעט 200 מאמרים שחוזרים כל פעם כמעט על אותו מבנה – די מיציתי את הנושא, והחלטתי לחקור נושאים חדשים.

מאז התחלתי לנסות אפיקים נוספים כגון: בניית אתרים, כתיבת מודעות פייסבוק, כתיבת מאמרים מעמיקים וארוכים יותר שלא נועדו לשם SEO מה שהפך את העבודה שלי לאתגרית ומהנה יותר.

אבל בחודשים האחרונים?
גיליתי את אפיק הפרנסה העיקרי של כמה מנטורים בישראל שנעשה באמצעות שיווק דיגיטלי.

טוב, אז במה מדובר?

אני מדבר על אנשים כמו אדם טל, עידן וולר, עומר בר, לירון מור וכו'. אותם מנטורים שכמה חיפושים באינטרנט יובילו אתכם לכתבה במאקו או ynet, הפכו את אפיק ההכנסה שלהם לגדול יותר באמצעות אסטרטגיה שיווקית מפחידה שבאמת עובדת:

כתיבת מדריכים דיגיטליים חינמיים – זו הדרך הכי פופולרית כיום לשווק את העסק שלכם ולפתוח רשימת תפוצה ראשונית של אנשים מתעניינים בתחום שירצו בעתיד לשוב ולקנות ממך! אגב, כתבתי גם אחד כזה >>

 

שיווק במייל – יש לנו רשימת תפוצה. איך אנחנו ממשיכים עם זה הלאה? משווקים הצעות באמצעות מיילים כמובן. מיילים כלי תקשורת חזק מאוד בשיווק דיגיטלי ולפי מה שהאנשים שציינתי מדווחים, הם מרוויחים מכל העסק יפה מאוד. חשוב לא להספים את תיבת הדוא"ל של הנרשמים כדי שאחוז ההסרה יהיה נמוך.

 

הכנת קורסים – אם ראיתם לאחרונה פרסומות בפייסבוק ובכל מיני אתרים לגבי 'קורס הפושטק', סימן שאדם טל עשה עבודה טובה. להכין קורס זה לא הדבר הכי פשוט שיש, אבל אחר כך? אם אתה מתכנן את כל העסק כמו שצריך – הקורס יכול להימכר שוב ושוב בלי שתדרש לעשות כמעט כלום.

 

אותי התחום מאוד מעניין. לכן עקבתי אחר המיילים של עידן וולר, עבדתי עם עומר חפצי – מנטור במכירות שכנוע והשפעה, השתתפתי בוובינרים, הורדתי יותר מ־50 מדריכים העוסקים ב"כסף ברשת" והפכתי את כל האינטרנט כדי ללמוד בתשלום ובחינם – על מה כל המהומה? על מה הם מרוויחים 6 ספרות בחודש? ואיך הם מייחדים את עצמם על פני האחרים?

 

 

איך זה עובד רבותיי?

ובכן, אחד הדברים העיקריים שהבנתי אחרי קריאת החומרים הוא שכלי הקופירייטינג הוא המלכה במשחק השח-מט הזה. הרי השיווק באינטרנט הוא לא פנים אל פנים. אתה לא הולך למכור בן אדם באמצעות הבעות פנים, תנועות ידיים ושפת גוף שמעבירה את רוב המסרים שאנו רוצים להעביר. אתה הולך למכור לו באמצעות מילים כתובות. שחור על גבי לבן.

והיום, בעולם כל כך מודרני כשכל אחד מסתובב עם יונת דואר בכיס שלו – קופירייטינג הופך את כל תחום השיווק מהטבות ופרסומות ספאם שאף אחד לא אוהב לקשר ישיר, חי ונושם עם אנשים ולקוחות שרוצים לקנות ממך.

רק ככה הצליחו אותם אנשים להרוויח סכומים גבוהים בעבודה מול המחשב בחוף הים, לצבור אהדה מהציבור ולרכוש את אמונם – באמצעות קופירייטינג טוב, משכנע ומוכר מספיק כדי להביא את הקוראים לבצע את הפעולה שהם רצו.

 

 

 

לסיכום:

בסופו של יום, כל אחד מאיתנו רוצה להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלו. כמובן שהרבה דרכים יש בעולם – אבל לא כולן מובילות לרומא. כלומר לא כל אמצעי השיווק הדיגיטליים הקיימים יוכלו להזניק את העסק שלכם משמעותית ולתת לו ביטוי בעולם הדיגיטלי.

אבל אני יכול לומר לכם מנסיון, עם קופי טוב – כזה שמזדהה עם הקורא ונותן לו 'טעם של עוד', השמיים הם הגבול. ברצינות.

 

אז אם אתם צריכים תוכן שיווקי, קופירייטר טוב שיתחבר ללקוח ויוביל אותו ללחוץ על כפתור ה"קנה", כל מה שאתה צריך לעשות זה להשאיר את הפרטים שלך בטופס צור קשר באתר ואני כבר אחזור אליך 😉

פוסטים אחרונים ששווה לקרוא

תגובות מפייסבוק