5 כלים שכל כותב תוכן חייב להכיר

האינטרנט הוא אחד מהכלים שנתברכה בהם ארץ ישראל (טוב.. גם האנושות), והכלי הזה פותח לנו עולם שלם בו כל אחד יכול ליצור את הנוכחות הדיגיטלית שלו. כדי לייצר נוכחות דיגיטלית לא מספיק לבנות אתר מדהים, דף נחיתה או דף פייסבוק. כדי שהנכסים האלה יניבו לכם לידים ומכירות, צריך לתפעל את אותם באמצעות כתיבת תוכן. והרבה.

מה הכוונה?

הכתיבה מאפשרת לנו לגעת באופן מודע או שלא במודע ברגשות האנשים, וכשמדובר בעסקים – היא מאפשרת לגעת בלקוחות הפוטנציאלים שלנו ולגרום להם לרכוש. ריכזתי כמה כלים מגניבים שיוכלו לעזור לכם במקרים הבאים ולא רק:

  1. בכתיבת פוסטים שיווקיים לפייסבוק
  2. בכתיבת מאמרים מקצועים לבלוג שלכם
  3. בעיצוב פוסטים לפייסבוק, לאתר או לכל תוכן אחר
  4. בשליחת קישורים ברשתות החברתיות

 לחיצה על הכותרות תפנה אתכם לאתרים הבאים:

1.קיצור קישורים

כמה פעמים יצא לך ללחוץ על קישור ארוך בפייסבוק בתקופה האחרונה? ( 2 – 3?) וכמה פעמים יצא לך ללחוץ על קישור מקוצר?

אני מעריך שאם תעקוב אחרי ההקלקות שלך, תוכל להבין כי קישור קצר ולעניין מסקרן יותר מאשר קישור ארוך ומסורבל. באמצעות שירות קיצור הקישורים של גוגל, תוכל להכניס קישורים למדיה החברתית בקלות ולהביא גולשים רבים יותר לאתר שלך. כמובן ששירות זה אינו היחיד ויש נוספים שאף ניתן להרוויח כסף מכל קליק על קיצור. https://goo.gl

2. גוגל טפסים

עוד כלי נהדר של גוגל הוא גוגל Form שמאפשר ליצור שאלונים וסקרים בקלות ולקבל לאחר מכן את התוצאות בגרפים ובממשק קליל ונוח. למה הוא רלוונטי למי שכותב תוכן?

משום שכדי להבין בדיוק מה קהל היעד ירצה לקבל מאיתנו – הדרך הכי טובה היא לתקשר איתו ולשאול אותו אילו תכנים היה רוצה לקבל מאיתנו. אפשר ליצור סקר ולהפיץ אותו בקבוצות רלוונטיות בפייסבוק, לשלוח ללקוחות בווטסאפ על מנת לקבל המלצות והשמיים הם הגבול.

החיסרון היחיד הוא העיצוב שמוגבל למספר תבניות ברירות מחדל והוא מופיע כקישור חיצוני שאינו מקושר לאתר שלכם. אגב, אם תרצו לבצע סקרים מקיפים ומקצועיים יותר ניתן להשתמש בשירותי חברות סקרים שיש להם כמות מסיבית של קהלי יעד שיכולים לענות על הסקר שלכם, הם ינתחו אותו וישלחו לכם את התוצאות.

העסק יהיה קצת יקר יותר, אבל לדעתי תגיעו ככה להרבה יותר אנשים וכך תוכלו לחדד את המסרים שלכם.

 

 

3. Canva

אתר העיצוב הכי פופולרי – נותן לכם מלא אפשרויות עיצוב, תבניות מוכנות מראש וגדלי פוסטים מוכנים לרשתות החברתיות ולאתרים שלכם. כל מה שנותר הוא לבחור את הסגנון, להכניס שורה או שתיים ולהשתמש.

מדובר באתר אינטרנט חינמי שמאפשר לכם לעצב קאברים, תמונות לפייסבוק, אינסטגרם, בלוג ולא רק בדיגיטל אלא גם כרטיסי ביקור, רולאפים וכדו'. אמנם העיצוב לא יהיה ברמה של מעצב גרפי מותאם אישית, אבל נעזרתי בו הרבה כדי להכין פוסטים, גלויות חג שמח ועוד.

ממליץ בחום!

4. דומיין דוט בלוג

לא יודע מה אתכם, אבל אני נחשפתי לסיומת הזו רק לאחרונה.
דומיין .blog החדש הוא אופציה מצוינת עבור כל מי שמעוניין לכתוב בלוג ועוזרת להתבלט בין בלוגים אחרים ברשת. עם סיומת כזו, רוב הסיכויים שההבדל בינך לבין המתחרים שלך יהיה חד. בנוסף, הסיומת הזו יכולה להתאנדקס בצורה מהירה וטובה יותר משאר חברותיה. אם גם אתם התלהבתם מהסיומת ורצים לבדוק מחירים, כדאי שתלחצו על הקישור הבא ותחסכו מכם כמה דולרים:

https://springcoupon.com/blog-domain-general-availability/

או לבקר באתר העדכני שלהם:

https://get.blog

5. מצא רעיון למאמר / פוסט בבלוג

באמצעות המערכת שמיסטר מת'יו לומיס פיתח באתר שלו, תוכלו באופן חינמי לחלוטין לקבל כותרות אקראיות עליהן תוכלו להתבסס בכתיבת הפוסט שתפרסמו בבלוג שלכם. נתקלתי בו במהלך שיטוטיי באינטרנט וגיליתי בו בעל ערך גבוה ששאר המתחרים לא היו מחלקים בחינם. על מנת "להגריל" כותרת, לחצו על הכפתור ועל המסך יופיעו לכם כותרות רלוונטיות באנגלית.

השתמשתם באחד מהכותרות שהאתר הגריל לכם? תגיבו כאן אשמח לשמוע על מה בחרתם לכתוב 🙂

יעקב גפרט

יעקב גפרט

היי! אם עוד לא הכרנו - אני יעקב גפרט, קופירייטר ובונה אתרי תדמית מניעים לפעולה.
ב-4 השנים האחרונות כתבתי מאות תכנים ועשרות אתרים ללקוחות שלי, ובבלוג הזה אני משתף מהתובנות שהשגתי במהלך העבודה :)
אם בא לך לקרוא עליי עוד ולהבין מה אני עושה תלחץ כאן

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב email
שיתוף באימייל
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בווטסאפ

פוסטים נוספים: